Scroll Top
Trash Fighter DOBI ZELENO LUČ
Mobilna aplikacija, ki ohranja sprehajalne poti čiste!
RAZISKAVA KLJUČNEGA OBČINSTVA
Želeli smo prispevati k čistejšemu okolju in po raziskovanju točk frustracije pri uporabnikih  ugotovili, da rešujemo problem, da se ljubitelji narave počutijo izjemno razočarane, ko vidijo smeti okoli sprehajalnih poti okoli mestnih parkov in v tudi v bolj “divji”naravi. Nato smo postavili vprašanje, kako jih motivirati, da bi začeli pobirati odpadke, ki ležijo naokoli, ali pa vsaj sprostiti frustracije na konstruktiven in zabaven način.
Proces prijave na razpis A1
... prijava na razpis za spodbujanje kreativnih industrij, ki so ga razpisali Ministrstvo za kulturo Republike Slovenije in Center za kreativnost in Evropski regionalni sklad, nam je pomagala, da smo neobdelano idejo oblikovali v prototip mobilne aplikacije. Postopek prijave nam je pomagal utrditi idejo, jo obrniti, organizirati, načrtovati in se pripraviti na izvedbo načrta!

 

Prvi osnutek projekta je bil zastavljen tako, da bi se moral uporabnik prepirati s chat botom, ki je imel osebnost vrste osebe, ki smeti naokoli. Mislili smo, da bi to lahko bilo zabavno…  Potem pa smo spoznali, da – prepirati se, pomeni zapravljati energijo. Raje smo spremenili pristop v energiji “Zajčka Dolgouščka” in se na hudomušen način spravili na tiste, ki smetijo. Vas zanima, kako
Še več raziskovanja
Zato smo morali idejo obrniti! Želeli smo narediti nekaj bolj enostavnega, saj smo morali še pomembneje rešiti vprašanje računalniškega vida za prepoznavanje, da so uporabniki dejansko pobrali smeti in želeli najti preprost sistem spodbud, da bi to naredili čim bolj neprijetno dejavnost. Naše poslanstvo je bilo:

1 Rešiti problem, kako v aplikaciji uporabiti računalniški vid, da bi verificirali, ali je nekdo pobral odpadek.

2 Kako nagraditi osebo, ki pobrala odpadek, da bi bila izkušnja čim bolj prijetna in zabavna.

3 Omejiti omeje in funkcionalnost tako, da bomo preživeli zalogaj dela, ki bo potrebno opraviti in všteti možnost, da kaj ne bo delalo, kot si predstavljamo.

Rezultati razpisa in začetek pravega dela
Ko smo pripravili dokumentacijo za prijavo, izdelali finančni načrt, opravili raziskavo, predvideli korake, potrebne za uresničitev načrta, posneli in uredili predstavitveni video posnetek (pitch), smo vse skupaj poslali in čakali.
 
Veselo novico smo prejeli oktobra 2020 in smo že komaj čakali, da začnemo z delom. Ker sem imela srečo in sem dokončala 2. gimnazijo (ki jo je takratk obiskovalo polno dobrih ljudi), med katerimi je bil tudi naš mentor pri tem projektu, Tine Lugarič, soustanovitelj in kreativni direktor studia Trampolin. Pomagal nam je usmeriti projekt v pravo semr.
 
Pravo delo se je začelo in bili smo bolj ali manj eno leto vpeti v izpeljavo tega projekta. Priprava spletne strani, socialnih omrežij, raziskovanje računalniškega vida in pripadajoče IT arhitekture za poganjanje modelov na mobilni aplikaciji, primerjava ponud spletnih storitev ((Amazon Web Services, Microsoft Azure in Google Cloud  Platform), snemanje zvokov, animacija in programiranje … vse to je bil velik zalogaj in do zdaj največji projekt, ki smo ga izpeljali. Zelo smo hvaležni za priložnost, v tem letu smo neverjetno povečali našo robustnost, znanje in  na drugi strani prišli ven veliko boljši.
REad on!

Related Posts

Privacy Preferences
When you visit our website, it may store information through your browser from specific services, usually in form of cookies. Here you can change your privacy preferences. Please note that blocking some types of cookies may impact your experience on our website and the services we offer.