Scroll Top

Vračila

Kako vrniti izdelek
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

<\/p>\n

Vra\u010dila, pri katerih vrnemo kupnino, so mo\u017ena samo za izdelke z obi\u010dajno ceno. Kupnine za izdelke iz razprodaje ni mogo\u010de dobiti vrnjeno.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "DELNA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

V nekaterih primerih se odobrijo le delna povra\u010dila<\/strong>:
Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je po\u0161kodovan ali manjka del iz razlogov, ki niso posledica na\u0161e napake.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "STROŠKI DOSTAVE ZA VRAČILO IZDELKOV","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

<\/p>\n
\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.
<\/p>\n
\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si.
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si.
<\/p>\n
\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}
<\/p>\n

Vra\u010dila, pri katerih vrnemo kupnino, so mo\u017ena samo za izdelke z obi\u010dajno ceno. Kupnine za izdelke iz razprodaje ni mogo\u010de dobiti vrnjeno.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "DELNA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

V nekaterih primerih se odobrijo le delna povra\u010dila<\/strong>:
Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je po\u0161kodovan ali manjka del iz razlogov, ki niso posledica na\u0161e napake.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "STROŠKI DOSTAVE ZA VRAČILO IZDELKOV","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na
info@creative-goods.si.

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si.

POSTOPEK VRAČILA

  1. Če želite biti upravičeni do vračila, mora biti vaš izdelek neuporabljen in v enakem stanju, kot ste ga prejeli. Prav tako mora biti v originalni embalaži in od prejema ne sme preteči več kot 30 dni.

  2. Za izvršitev vračila potrebujemo potrdilo ali dokazilo o nakupu (račun) in opis problema, s katerim se soočate. Prosimo, da nam pošljete sporočilo na info@creative-goods.si in poskusili bomo rešiti težavo kakor hitro bo mogoče. 

  3. V primeru, da ste kupili izdelek, ki ni iz naše proizvodnje, prosimo, da nakupa ne pošiljate neposredno nazaj k proizvajalcu, saj bomo poškodovane izdelke reševali preko našega komunikacijskega kanala z dobavitelji.

  4. Po tem, ko je vaše vračilo odobreno, bo obdelano v nekaj dnevih in dobroimetje bo samodejno nakazano na vašo kreditno kartico ali na TRR račun, ki ste na navedli pri prvotnem načinu plačila.

Več vrst blaga je izvzetih iz vračila.  Nepovratni artikli so:

  • Darilne kartice.
  • Prenosljivi programski izdelki, predloge, zvočne datoteke, pdf in drugi dokumenti, vstopnice za koncerte…
  • Vsak izdelek, ki se vrne več kot 30 dni po dostavi.

Vračila, pri katerih vrnemo kupnino, so možna samo za izdelke z običajno ceno. Kupnine za izdelke iz razprodaje ni mogoče dobiti vrnjeno.

V nekaterih primerih se odobrijo le delna povračila:
Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je poškodovan ali manjka del iz razlogov, ki niso posledica naše napake.

Plačilo stroškov pošiljanja za vračilo izdelka krijete sami. Stroški pošiljanja se ne povrnejo. Če prejmete vračilo, se stroški povratnega pošiljanja odštejejo od vašega vračila. Glede na to, kje živite, se lahko čas, ki je potreben, da vaš vrnjeni izdelek doseže nas, razlikuje in to vpliva na čas obdelave vračila kupnine. Prosimo za potrpljenje.

Če vračate izdelke višjega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve pošiljanja ali nakupu  zavarovanja storitve pošiljanja. Mi ne jamčimo, da bomo prejeli vaš vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.

<\/p>\n

Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

\u010ce vra\u010dila \u0161e niste prejeli, najprej znova preverite ban\u010dni ra\u010dun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj \u010dasa, preden bo vra\u010dilo uradno knji\u017eeno.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knji\u017eenjem vra\u010dila kupnine nekaj \u010dasa za obdelavo.

\u010ce ste vse to storili in \u0161e niste prejeli vra\u010dila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si<\/a>.<\/div>"}}]}
<\/p>\n
Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

<\/p>\n

Vra\u010dila, pri katerih vrnemo kupnino, so mo\u017ena samo za izdelke z obi\u010dajno ceno. Kupnine za izdelke iz razprodaje ni mogo\u010de dobiti vrnjeno.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "DELNA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

V nekaterih primerih se odobrijo le delna povra\u010dila<\/strong>:
Vsak predmet, ki ni v prvotnem stanju, je po\u0161kodovan ali manjka del iz razlogov, ki niso posledica na\u0161e napake.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "STROŠKI DOSTAVE ZA VRAČILO IZDELKOV","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

Pla\u010dilo stro\u0161kov po\u0161iljanja za vra\u010dilo izdelka krijete sami. Stro\u0161ki po\u0161iljanja se ne povrnejo. \u010ce prejmete vra\u010dilo, se stro\u0161ki povratnega po\u0161iljanja od\u0161tejejo od va\u0161ega vra\u010dila. Glede na to, kje \u017eivite, se lahko \u010das, ki je potreben, da va\u0161 vrnjeni izdelek dose\u017ee nas, razlikuje in to vpliva na \u010das obdelave vra\u010dila kupnine. Prosimo za potrpljenje.<\/div>"}},{"@type": "Question","name": "ČE ŽELITE VRNITI IZDELEK VIŠJEGA CENOVNEGA RANGA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

\u010ce vra\u010date izdelke vi\u0161jega cenovnega razreda, vam svetujemo, , da razmislite o uporabi sledljive storitve po\u0161iljanja ali nakupu\u00a0 zavarovanja storitve po\u0161iljanja. Mi ne jam\u010dimo, da bomo prejeli va\u0161 vrnjeni izdelek, saj to storitev opravlja z nami nepovezana organizacija.<\/p>"}},{"@type": "Question","name": "POZNA IN MANJKAJOČA VRAČILA","acceptedAnswer": {"@type": "Answer","text": "

<\/p>\n

Če vračila še niste prejeli, najprej znova preverite bančni račun. Nato se obrnite na izdajatelja kreditne kartice, ker lahko traja nekaj časa, preden bo vračilo uradno knjiženo.
Nato se obrnite na svojo banko. Pogosto je pred knjiženjem vračila kupnine nekaj časa za obdelavo.

Če ste vse to storili in še niste prejeli vračila, se obrnite na nas na info@creative-goods.si.
Nastavitve zasebnosti
Ko obiščete našo spletno stran, lahko prek vašega brskalnika shrani informacije iz določenih storitev, običajno v obliki piškotkov. Tukaj lahko spremenite nastavitve zasebnosti. Upoštevajte, da lahko blokiranje nekaterih vrst piškotkov vpliva na vašo izkušnjo na naši spletni strani in storitvah, ki jih ponujamo.